2017. július 28., péntek      Köszöntjük a Szabolcsokat!
Keres Akadálymentes verzió
Felhasználói név: 
Jelszó: 
Bejelentkezés
2017. július
Előző hónapHKSzCsPSzVKövetkező hónap
     0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 

Tájékoztató szakmai beszámoló benyújtásához

2017. július 06., csütörtök    Tartalom nyomtatása
A Miniszterelnökség Agrár-Vidékfejlesztési Programokért Felelős Államtitkársága, mint az Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alap Nemzeti Irányító Hatósága (EMVA IH) az alábbiakban közleményben olvasható rendelkezéséről értesítette intézetünket, mint az ÚMVP - DIT keretében külön fejlesztési intézkedéssel létrehozott IKSZT Programért szakmai felelős intézetet.

Tisztelettel kérjük a tájékoztatóban foglalt rendelkezés figyelmes átolvasását, rendelkezéseinek figyelembevételét.
Egyúttal szeretnénk tisztelettel kérni az IKSZT Címbirtokos Szervezetek Képviselőit, Kedves IKSZT Munkatársakat, hogy a továbbiakban, mint Irányító Hatóságot, a Miniszterelnökség Agrár-Vidékfejlesztési Programokért Felelős Helyettes Államtitkárságát keressék minden IKSZT-vel kapcsolatos kérdésben a következő elérhetőségen: +36 (76) 795-413

TISZTELT KÉPVISELŐ ASSZONY/ÚR!


Tájékoztatom, hogy az Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alapból nyújtandó, a vidéki gazdaság és lakosság számára nyújtott alapszolgáltatások körében az Integrált Közösségi és Szolgáltató Tér kialakítására és működésére igényelhető támogatások részletes feltételeiről szóló 112/2009. (VIII.29.) FVM rendelet módosítása értelmében a szakmai beszámolók, a féléves szakmai beszámolási időszaknak megfelelően július 10. napjáig nyújthatók be az alábbiak szerint.

A szakmai beszámoló elektronikus úton történő megküldésére a Magyar Államkincstár Kifizető Ügynökségének elektronikus kapcsolattartó felületén, ügyfélkapus benyújtással van lehetőség (www.mvh.allamkincstar.gov.hu/e-ugyintezes).

A szakmai beszámoló elkészítéséhez a jelen tájékoztató mellékletét képező sablon nyújt segítséget. Amennyiben a beszámoló anyaga egyéb formátumban már rendelkezésre áll, ebben az esetben az „IKSZT programterv beszámoló űrlap” sablon használata nem kötelező.
A szakmai beszámoló elektronikus feltöltésére vonatkozóan az alábbiakról tájékoztatom.
Az elektronikus benyújtó felület használatához az alábbi feltételek megléte szükséges:

  • az ügyfél szerepeljen a Magyar Államkincstár által vezetett Egységes Mezőgazdasági Ügyfél-nyilvántartási Rendszerben (ügyfél azonosítóval, korábban: MVH ügyfél-azonosítóval rendelkezzen).
  • nem természetes személyek esetében a Kincstárnál nyilvántartásba vett meghatalmazott illetve elsődleges képviselő útján van lehetőség az ügyfélkapun keresztüli benyújtásra (további információk: www.mvh.allamkincstar.gov.hu/ugyfelnyilvantartas)
  • az ügyfél/meghatalmazott rendelkezzen Ügyfélkapus hozzáféréssel (az ügyfélkapuról további információt https://ugyfelkapu.magyarorszag.hu/ weboldalon talál).


Az ügyfélkapus azonosítás során a belépő természetes személy megadott alapadatainak (születési név, hely, idő és anyja neve) meg kell egyeznie a Magyar Államkincstárhoz (korábban MVH-hoz) benyújtott, nyilvántartásba vett adatokkal, ugyanis a belépéskor keresztellenőrzésre kerül. Első belépéskor meg kell adni az ügyfél-azonosítót és eltérés esetén hibaüzenet kap a bejelentkező és az ügyintézési felületre nem tud belépni az adatok kijavításáig! Ebben az esetben kérjük telefonon vagy portálkérdés útján kérjen segítséget a Kincstár ügyfélszolgálatától (korábbi MVH ügyfélszolgálat) a hiba elhárítása érdekében.
Az elektronikus felület problémamentes használatához a Mozilla Firefox böngésző használata indokolt. A szakmai beszámoló beküldése az alábbi lépésekben lehetséges:

  1. Az Elektronikus ügyintézés felületre történő belépés után válassza a „Bejelentkezés” menüpontot. Ezután átirányításra kerül a kormányzati portálra, ahol a megjelenő oldalon adja meg az ügyfélkapus regisztrációnál választott felhasználói nevét és jelszavát.
  2. Sikeres azonosítást követően visszairányításra kerül a Kincstár oldalára, a megjelenő oldalon válassza ki, hogy saját nevében vagy meghatalmazottként kíván-e kérelmet benyújtani. Ha már van előzőleg rögzített meghatalmazása, akkor kiválaszthatja a listából Meghatalmazóit.
  3. Válassza ki a menüben az „Általános ügyintézés/Támogatáshoz kapcsolódó iratok elektronikus beküldése” menüpontot:
  4. Válassza az „Új beadvány” készítését.
  5. Legördülő listából válassza ki a „IKSZT kialakítása és működtetése (UMVP)” jogcímet.
  6. A következő oldalon a „Hivatkozott vonalkód” mezőben adja meg a támogatási határozat iratazonosítóját. A „Tárgy” mezőnél válassza ki az „Adatszolgáltatás” opciót és a „Rövid leírás” mezőbe pedig írja be hogy „IKSZT szakmai beszámoló”.
  7. Dokumentumok, képek csatolása a „Dokumentum feltöltése” funkcióval lehetséges. Csatolmány feltöltéséhez nyomja meg a „Dokumentum feltöltése” gombot, majd a megjelenő ablakban kattintson a „Tallózás” gombra.
  8. A megnyitásra kerülő Fájl feltöltése ablak segítségével keresse meg a feltölteni kívánt fájlt, majd jelölje ki. A megnyitás gombra kattintással indítható a fájl feltöltése.
  9. Feltöltésre csak a következő kiterjesztésű fájlok használhatóak: bmp, doc, docx, jpeg, jpg, ods, odt, pdf, rtf, txt, xls, xlsx tölthetőek fel. Amennyiben nem megfelelő formátumú dokumentumot kíván feltölteni, a rendszer ezt hibaüzenettel jelzi.
  10. A dokumentumok feltöltése után kattintson az „Ellenőrzés” gombra, amennyiben nem jelez hibát a rendszer a dokumentum beküldhető az „ÜK.Beadás” gombra kattintással. Beküldés előtt minden esetben mentsen!



Kecskemét, 2017. július „…”


Tisztelettel:

dr. Viski József

Irányító Hatóság Vezetője



Tájékoztató levél

IKSZT programterv beszámoló űrlap